Aug 7, 2012

07 / 08 / 2012

tadi aku pegi seklah macam biase..tp hari ni ade exam bulanan ke-2..tak ready pape pun tuk exam..mane nk ready kalau otak asyik fikir kat die je kan..

lepas balik sekolah aku call die tapi tak jawab..tak kesah sangat..
sampai rumah letak beg trus tidow (teruk kan) tp seblum tu call die jap,pun die tak jawab (its okay)..
masa tidow tu mimpi lah die..
korang nk tau aku mimpi mcm mne?

macam ni >>>>>     mimpi tu mcam family aku tak suke kat die..sebab kan tu die kene pegi n aku tak sanggup hidup tnpa die..walaupun tu cume mimpi tp aku dpt rse yg aku memang tak boleh hidup tnpe die..

   

aku harap kenyataan tak same dengan realiti..aku harap sangat-2 dan aku mohon dekat Allah yang hubungan kiteorang ni berkekalan walau  pun banyak halangan yg kiteorang kene hadapi..


I love You So Much Ade
You Are My Mr. Super Everything

No comments:

Post a Comment