Aug 6, 2012

Kekosongan..

satu hari tanpa Ade,hidup aku macam kosong je..bile nak buat sesuatu je mesti teringat kat die..time bangun tidow,nak mandi,nak makan,nak pegi sekolah,tengah blajar..

bile tak tengok die sehari macam hidup aku mcam kosong..ape nk buat semue jadi kurang betul..bile lpak dengan kwan-2 pun gelak ala kadar je walaupun kelakar..

bile tidow je asyik mimpi kan die (Ade)..ade yang klakar,ade yg sedih,ade yg buat aku takut..tapi tu semue mimpi je..

#aku harap die kat sane sehat-2 je n tak buat perangai..sebab aku kat sini sentiase menunggu..#



bile lalu je depan bilik yang die tido mesti aku dapat bau perfume yg slalu die gune (kuat kan deria bau aku)..
baju last aku pakai time malm bersame ngn die aku tak basuh pun sebab tu kenangan terakhir kite orang

tadi aku g klinik sebab nk check kepale n perut sebab slalu sakit..lepas check xde pape cume gastrik je ..lepas check bagi tau keadaan sebanar n saje je buat die terkjut..tp die mrah sebab aku main-2 pasal pnyakit yg agak serius..

die pakse aku mkn ubat,nk tak nak aku kene makn lah jugak..
ubat tu mcm tersekat dekat aku punye dada..sebab tu aku tak nk makan ubat n sebab die pahit jugak..


# saya harap awak dekat sana elok-2,ingat saya dekat sini,#

> I Love You So Much Ade <







No comments:

Post a Comment